
Η ΑΕΚ όπως όλα δείχνουν θα συμμετέχει κανονικά τη νέα σεζόν στον ευρωπαϊκό θεσμό του Eurocup
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η FIBAEurope σε μια μακροσκελή ανακοίνωση επιβεβαίωσε όλα αυτά που εδώ και καιρό πιστεύουν στη Βασίλισσα με μπροστάρη τον Μάκη Αγγελόπουλο. Σε αυτήν αναφέρεται ότι δεν θα υπάρξει κανένας κίνδυνος αποβολής των ομάδων που θα συμμετέχουν στο Eurocup της νέας σεζόν.
«Οι Εθνικές ομάδες θα συμμετάσχουν στα τουρνουά που διοργανώνονται από τη FIBAEurope, όπως έχει προγραμματιστεί», ανέφερε επίσης μέρος της ανακοίνωσης.
Λίγο αργότερα ο διευθυντής επικοινωνίας της ΚΑΕ ΑΕΚ επιβεβαίωσε την θετική αυτή εξέλιξη.