22.5
07:38

«Συγγνώμη που πήραμε το Κύπελλο»

AEK1924.gr team
«Συγγνώμη που πήραμε το Κύπελλο»

Η ΑΕΚ σχολίασε με χιουμοριστικό τρόπο, όλα όσα ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΠΟ, Γιώργος Γκιρτζίκης για την διεξαγωγή του τελικού Κυπέλλου και την ατμόσφαιρα στο ΟΑΚΑ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Γκιρτζίκης εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του για τις αποδοκιμασίες που ακούστηκαν προς το πρόσωπό του, καθώς και για το ότι δεν τον άφησαν να κάνει την απονομή του κυπέλλου στον Πέτρο Μάνταλο. Σύμφωνα με την εφημερίδα LiveSport η ΑΕΚ απαντάει χιουμοριστικά στον πρόεδρο της ΕΠΟ σχολιάζοντας:

«Θέλουμε να του ζητήσουμε συγγνώμη που κατακτήσαμε το Κύπελλο Ελλάδος. Θέλουμε επίσης να του ζητήσουμε συγγνώμη που χάλασε τις σχέσεις του με… τρίτους», σχολίαζαν κύκλοι της ΑΕΚ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement