
Η εξέλιξη του ματς και η ήττα για τον Άρη ήταν λογικό να επηρεάσουν τους Θεσσαλονικείς, με τον Δημήτρη Πρίφτη να μην λέει πολλά στη συνέντευξη Τύπου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε:
Ο προπονητής του Άρη, αρχικά τόνισε: «Έγινε ένα επεισοδιακό παιχνίδι, με πολλές εντάσεις. Με αρκετά συστατικά. Ήταν μια εμπειρία για αυτούς που το έπαιξαν και για αυτούς που το είδαν. Θα ανασυνταχθούμε. Θα ξεκουραστούμε και θα προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε την κατάσταση στο γήπεδο μας».
Όσο για τα όσα έγιναν στον αγώνα, ο Δημήτρης Πρίφτης επισήμανε: «Είμαι εν βρασμώ τώρα. Δεν θέλω να εκφραστώ τώρα. Να μην πω κάτι που δεν πρέπει. Θέλω να δω το βίντεο πρώτα».