
Η ΑΕΚ έκανε το μπρέικ στη σειρά των μικρών τελικών της Α1 και ο Μάκης Αγγελόπουλος μετά τη νίκη της ομάδας του επί του Αρη μοίρασε συγχαρητήρια.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ ΑΕΚ ταξίδεψε στη Θεσσαλονίκη και παρακολούθησε τον αγώνα, ενώ μετά το άκουσμα της κόρνας της λήξης βρέθηκε στα αποδυτήρια της ομάδας του.
Ο Μάκης Αγγελόπουλος συνεχάρη τους παίκτες, τον Γιούρι Ζντοβτς και τους συνεργάτες του για την επιτυχία τους.
