
Διαβάστε όλα όσα είπε ο Δημήτρης Κατσίβελης μετά το τέλος του πρώτου αγώνα για τον μικρό τελικό απέναντι στον Άρη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο αθλητής της Βασίλισσας στη κάμερα του OTE TV:
«Στο πρώτο ημίχρονο δεν ξεκινήσαμε καλά, δεν καταφέραμε να βρούμε ρυθμό και ο Άρης το εκμεταλλεύτηκε. Στη συνέχεια καταφέραμε να γυρίσουμε στο παιχνίδι και βρήκαμε λύσεις στην άμυνα και την επίθεση. Ίσως να έπαιξε ρόλο το ότι ο αντίπαλος είχε περισσότερα ματς και εμείς χρόνο να ξεκουραστούμε. Τώρα πρέπει να τα δώσουμε όλα στην Αθήνα, ώστε να πάρουμε τη νίκη και να έρθουμε εδώ ξανά με το 2-0».