
Λίγα δευτερόλεπτα πριν τη σέντρα του τελικού, οι πρόεδροι των δύο ομάδων, όπως και αυτός της ΕΠΟ κατέβηκαν στον αγωνιστικό χώρο για να ευχηθούν καλή επιτυχία στους 22 παίκτες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Γιώργος Γκιρτζίκης, Βαγγέλης Μαρινάκης και Ευάγγελος Ασλανίδης ευχήθηκαν καλή επιτυχία στους παίκτες των δύο ομάδων. Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τις χειραψίες του προέδρου του Ολυμπιακού με τους Κιτρινόμαυρους.

