
Εκατοντάδες Ενωσίτες μαζεύτηκαν στη Νέα Φιλαδέλφεια για να παρακολουθήσει από εκεί τον τελικό Κυπέλλου και αυτή τη στιγμή κάποιοι κατευθύνονται στο ΟΑΚΑ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στη γειτονιά μας, δίπλα στο σπίτι μας…. Εκεί μαζεύτηκε ο κόσμος της ΑΕΚ για να δει τον τελικό Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στην Ένωση και τον Ολυμπιακό.
Τα πανηγύρια στα γκολ των Μάνταλου και Τζεμπούρ έκαναν τη νύχτα μέρα, όπως σας μετέφερε το ΑΕΚ1924 και λίγο μετά το 75’, οι Ενωσίτες, ξεκίνησαν από τη Νέα Φιλαδέλφεια για το ΟΑΚΑ.