
Ο Ροντρίγκο Γκάλο μίλησε στο συνδρομητικό κανάλι μετά τη λήξη του ματς και τόνισε ότι αυτός και οι υσμπαίκτες του άξιζαν αυτόν τον τίτλο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στον «ΟΤΕ TV»:
«Είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι που η ΑΕΚ επέστρεψε στη μεγάλη κατηγορία και το συνδύασε με έναν τίτλο. Παλέψαμε πολύ γι’ αυτόν τον τίτλο και μας αξίζει».