
Πανευτυχής ήταν ο Πέτρος Μάνταλος για την κατάκτηση του Κυπέλλου και όπως τόνισε αυτό το τρόπαιοείναι η απόδειξη ότι η ΑΕΚ επέστρεψε.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στον «ΟΤΕ TV»:
«Για μένα είναι η απόδειξη αυτών των τριών χρόνων που πέρασε δύσκολα το σλόγκαν ερχόμαστε. Το καταφέραμε δίκαια, το αξίζαμε από την αρχή της σεζόν και σήμερα παίξαμε πολύ καλά και τα καταφέραμε».
Για το γκολ που πέτυχε: «Σίγουρα είναι καλό το να πετυχαίνεις γκολ στον τελικό, αλλά το σημαντικό είναι ο τίτλος. Για την ακρίβεια το πιο σημαντικό είναι να βλέπεις αυτό που γίνεται εκεί (οι συμπαίκτες του πανηγύριζαν έξαλλα)».