
Χωρίς απρόοπτα ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για τον αυριανό τελικό, με τον Στέλιο Μανωλά να έχει βλέπει όλους τους παίκτες ετοιμοπόλεμους για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο τεχνικός της Ένωσης είδε όλους τους παίκτες να βγάζουν κανονικά το πρόγραμμα και εν συνεχεία η κιτρινόμαυρη αποστολή πήγε στο ξενοδοχείο, όπου και αργότερα θα πάει ο κόσμος για να «ντοπάρει» τους Κιτρινόμαυρους.
Θυμίζουμε ότι η αποστολή της ΑΕΚ απαρτίζεται από τους: Μπαρόχα, Ανέστη, Γκάλο, Μπακάκη, Λαμπρόπουλο, Αρθο, Σβάρνα, Κολοβέτσιο, Σοϊλέδη, Τζανετόπουλο, Ντίντακ, Γιόχανσον, Μάνταλο, Σιμόες, Κορδέρο, Γαλανόπουλο, Μπουονανότε, Πλατέλλα, Βάργκας, Τζεμπούρ, Αραβίδη, Πέκχαρτ.