
Ο Μάικλ Έρικ ζήτησε από τους ανθρώπους της ομάδας της ΑΕΚ να αποχωρήσει, εξαιτίας του ελάχιστου χρόνου συμμετοχής του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
H AΕΚ έχασε με κατεβασμένα τα χέρια από τον Ολυμπιακό, αλλά η χρονιά δεν έχει τελειώσει. Υπάρχουν οι μικροί τελικοί με τον Αρη και για λόγους γοήτρου η “Ενωση” θέλει να ολοκληρώσει την σεζόν με το καλύτερο δυνατό πρόσωπο.
Ο 27χρονος σέντερ μετέφερε πριν από μερικές μέρες την επιθυμία του στους ανθρώπους της ομάδας, οι οποίοι και καλούνται να αποφασίσουν τι θα κάνουν.
Πηγή: sdna.gr