
Το τμήμα ξιφασκίας της ΑΕΚ θα συμμετάσχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών και Γυναικών που θα διεξαχθεί στις 23 και 24 Απριλίου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η ΑΕΚ έκανε το πρώτο της νταμπλ στο Πανελλήνιο Νέων Ανδρών και Γυναικών και πλέον θέλει να επανέλθει στις επιτυχίες στη μεγαλύτερη κατηγορία.
Η ΑΕΚ πήρε τον πρώτο τίτλου στους άνδρες με τους Β. Καλομοίρη, Ν. Φραγκοζίδη, Π. Κοντοειδή και Β. Γιαννακόπουλο ενώ στην κορυφή ανέβασαν την ομάδα και οι Δ. Γκουντούρα, Κ. Μπένου, Θ.Ψωφάκη και Α. Γκιώνη.
Οι ίδιοι αθλητές θα διεκδικήσουν και πάλι ένα μετάλλιο στο επόμενο πρωτάθλημα.