18.3
18:04

Πάει στη σύσκεψη κορυφής της FIBA ο Αγγελόπουλος

AEK1924.gr team
Πάει στη σύσκεψη κορυφής της FIBA ο Αγγελόπουλος

Το «παρών» στη σύσκεψη κορυφής της FIBA αναμένεται να δώσει ο Μάκης Αγγελόπουλος από πλευράς ΑΕΚ, θέλοντας να δει από πρώτο χέρι τι μέλλει γενέσθαι για την Βασίλισσα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Όπως όλα δείχνουν η ΑΕΚ θα συμμετάσχει στο Basketball Champions League της FIBA και στο πλαίσιο αυτό, η Βασίλισσα θα δώσει το παρών στη σύσκεψη κορυφής της ομοσπονδίας την Δευτέρα (21/3) στο Παρίσι.

Την ΑΕΚ θα εκπροσωπήσει ο τζένεραλ μάνατζερ του συλλόγου, Ντράγκαν Σάκοτα, ενώ μαζί του δεν αποκλείεται να βρίσκεται και ο Μάκης Αγγελόπουλος.

Ο ισχυρός άνδρας του Δικεφάλου δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του και θέλει να εξετάσει όλα τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή διοργάνωση, στην οποία θα βρίσκεται τη νέα σεζόν η ΑΕΚ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement