18.3
16:58

Πρόστιμο στην ΑΕΚ για το ντέρμπι

AEK1924.gr team
Πρόστιμο στην ΑΕΚ για το ντέρμπι

Με πρόστιμο ύψους 2.600 ευρώ τιμωρήθηκε η ΚΑΕ ΑΕΚ από τον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο κλειστό του ΟΑΚΑ για την 22η αγωνιστική της Basket League ΣΚΡΑΤΣ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«20/18-3-2016. Επιβάλλεται στην ΑΕΚ ΚΑΕ: α) για τα υβριστικά συνθήματα με αποδέκτη μη φυσικό πρόσωπο, που δε συνιστούν προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 800,00€ και β) για επεισόδια εντός γηπέδου αλλά έξω από τον αγωνιστικό χώρο (άναμμα καπνογόνων και χρήση φωτοβολίδων), πρόστιμο 1.800,00€, κατά τον αγώνα πρωταθλήματος με τον Ολυμπιακό της 13-3-2016», αναφέρει η απόφαση του αθλητικού δικαστή.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement