
Στην Ευρωκλινική αμέσως μετά το τέλος του «θρίλερ» στο ΟΑΚΑ με τον Ολυμπιακό βρέθηκαν οι Μαλίκ Χέρστον και Τζέι Κόβαν Μπράουν.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο αθλητές τραυματίστηκαν στο δεξί πόδι στο διάρκεια της αναμέτρησης και κρίθηκε απαραίτητο να επισκεφθούν την Ευρωκλινική για να διαπιστώσουν τη σοβαρότητα των τραυματισμών τους.
Μπράουν και Χέρστον υποβλήθηκαν σε τομογραφία, ωστόσο τα προβλήματα τους δεν εμπνέει ανησυχία, καθώς τα αποτελέσματα των εξετάσεων βγήκαν «καθαρά».
Και οι δυο τους τίθενται υπό ιατρική παρακολούθηση και θα επιστρέψουν το συντομότερο δυνατόν στις αγωνιστικές δραστηριότητες της ομάδας.