
Η αντρική ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ επικράτησε με 3-0 στα σετ της Αργυρούπολης παίρνοντας τους πολύτιμους βαθμούς της νίκης
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Από την αρχή της αναμέτρησης μπήκαν φορτσάτοι οι κιτρινόμαυροι οι οποίοι μετά το 1-0 δεν άφησαν κανένα περιθώριο στον αντίπαλο για να τους πιέσει και να τους αποσπάσει κάποιο από τα επόμενα δύο σετ.
Η ΑΕΚ τελικά πήρε τη νίκη με 3-0 στα σετ μαζί με τους πολύτιμους βαθμούς που την διατηρούν ψηλά στη βαθμολογία
Τα σετ: 25-13, 25-14, 25-17.