
Οι παίκτες της Βασίλισσας επέστρεψαν σήμερα (2/3) στις προπονήσεις και πλέον στρέφουν την προσοχή τους στο ματς με τον Ολυμπιακό. Όλα κύλησαν ομαλά στην προπόνηση
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο Γιούρι Ζντοβτς είχε δώσει διήμερο ρεπό στους παίκτες του, οι οποίοι επέστρεψαν σήμερα στα παρκέ ξεκινώντας παράλληλα την προετοιμασια για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό την ερχόμενη εβδομάδα.
Ο Σλοβένος τεχνικός είδε όλους τους παίκτες να συμμετέχουν κανονικά εκτός του Κατσίβελη και η προετοιμασία θα συνεχιστεί την Πέμπτη (3/3) με διπλή προπόνηση στο κλειστό του ΟΑΚΑ.