
Οι παίκτες της ΑΕΚ θα έχουν στη διάθεσή τους δύο ημέρες ξεκούρασης προτού επιστρέψουν στα παρκέ και ξεκινήσουν την προετοιμασία τους για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με αφορμή και τη διακοπή της Basket League ΣΚΡΑΤΣ, ο Γιούρι Ζντιβτς έδωσε διήμερο ρεπό στους παίκτες του, οι οποία θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Τετάρτη (2/3).
Την ίδια ημέρα θα ξεκινήσει και η προετοιμασία της Βασίλισσας για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ την Κυριακή (13/3).