
Κατά την αποχώρησή του από το ΟΑΚΑ, ο Δημήτρης Μελισσανίδης μίλησε ξανά για την κατάσταση που επικρατεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο και τόνισε ότι η ΕΠΟ που δεν πηγαίνει σε κανένα γήπεδο πρέπει να σηκωθεί να φύγει.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σε ότι αφορά το γήπεδο ο «Τίγρης» ήταν λακωνικός και είπε ότι θα μιλήσει όταν έρθει η ώρα.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Συνεχίζουμε. Υπάρχουν και θα έρθουν καλύτερες μέρες. Εάν δεν φτιάξει το ελληνικό ποδόσφαιρο όμως, όλοι χτίζουμε στην άμμο. Πρέπει αυτή η ΕΠΟ, που δεν πηγαίνει σε κανένα γήπεδο, να καταλάβει πως εάν αγαπάει το ποδόσφαιρο, πρέπει να σηκωθεί και να φύγει. Κρατάω τη νίκη, όταν θα έρθει η ώρα θα τα πούμε και για το γήπεδο».