
Για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν ο Φερνάντο Σάντος θα παρακολουθήσει αγώνα της ΑΕΚ από το ΟΑΚΑ, καθώς βρίσκεται στα επίσημα του γηπέδου μία ώρα πριν την έναρξη του παιχνιδιού
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό είναι ένα ματς που προσελκύει τα βλέμματα του κόσμου και ο Πορτογάλος τεχνικός βρέθηκε στο Ολυμπιακό Στάδιο για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση. Δείτε φωτογραφία του Σάντος προτού μπει στο γήπεδο.