
Η Κ20 της ΑΕΚ «τροφοδότησε» με τρία γκολ τον Παναθηναϊκό στο ντέρμπι των Νέων
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στο γήπεδο των Σπάτων βρέθηκε χθες άνθρωπος της Άουγκσμπουργκ για να παρακολουθήσει την αναμέτρηση ανάμεσα στην Κ20 της ΑΕΚ κόντρα σε αυτή του ΠΑΟ.
Βασικός λόγος της επίσκεψης του ήταν παίκτες του Παναθηναϊκού, ωστόσο πρωταγωνίστρια του ματς ήταν η ΑΕΚ, με τον «κατάσκοπο» να είναι πιθανό να παρακολουθεί και τον σημερινό αγώνα στο ΟΑΚΑ.