
Ο Αργεντινός δεν μπορούσε να αποχωρήσει από την ΑΕΚ χωρίς να χαιρετίσει συμπαίκτες και τεχνικό τιμ
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στα Σπάτα βρέθηκε ο Μπρούνο Ζουκουλίνι σήμερα το πρωί για να αποχαιρετήσει την ομάδα. Ο Αργεντινός θα ταξιδέψει το απόγευμα στην Αγγλία, εκεί όπου θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις για να αποφασιστεί η διαχείριση του τραυματισμού του.
Ο «Ζούκου» που δεν έκλεισε καν μήνα στην ΑΕΚ πρόλαβε να δεθεί με αρκετούς από την ομάδα και γι’ αυτό πήγε στα Σπάτα για να ευχαριστήσει και να χαιρετήσει τους Κιτρινόμαυρους. Μάλιστα, υποσχέθηκε ότι θα επιστρέψει και μάλιστα ποιος δυνατός από ποτε.