
Το τμήμα κ16 της ΑΕΚ θα αντιμετωπίσει την Κηφισιά για την 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος της ΕΠΣΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι το Σάββατο στις 11.15 το πρωί θα υποδεχθούν στα Σπάτα την Κηφισιά, για την 18η αγωνιστική του πρωταθλήματος της ΕΠΣ Αθηνών.
Η Ένωση βρίσκεται στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας με 33 βαθμούς, όσους και ο Ηλυσιακός, με την Κηφισιά να είναι στην 4η, έχοντας 31.