
Δίχως τον Δημήτρη Κατσίβελη διεξήχθη σήμερα (19/02) η προπόνηση της ΑΕΚ ενόψει της σαββατιάτικης εντός έδρας αναμέτρησης με την Κηφισιά.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο αθλητής της «Βασίλισσας» δεν έδωσε το «παρών» εξαιτίας του προβλήματος στο δεξί πόδι, που τον ταλαιπωρεί από τον αγώνα με τον Απόλλωνα στην Πάτρα. Υπενθυμίζεται, ότι ο Δημήτρης θα μείνει εκτός δράσης για τρεις εβδομάδες.