
Ο Ουρουγουανός τεχνικός ανακοίνωσε τους 19 ποδοσφαιριστές που θα ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη για την αναμέτρηση του Σαββάτου κόντρα στον Ηρακλή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Χωρίς τους τιμωρημέρους Χρήστο Αραβίδη και Ροντρίγκο Γκάλο, τον τραυματία Μιγκέλ Κορδέρο αλλά και τους Σοϊλέδη, Βούρα, Ντούνη, Κρισάντους και Σβάρνα θα ταξιδέψει στη συμπρωτεύουσα η ΑΕΚ, καθώς ο Γκουστάβο Πογέτ ανακοίνωσε τους «19» που συμπεριλαμβάνονται στην αποστολή.
Οι ποδοσφαιριστές αυτοί είναι οι εξής: Ανέστης, Μπαρόχα, Μπακάκης, Βασιλαντωνόπουλος, Τζανετόπουλος, Άρθο, Λαμπρόπουλος, Κολοβέτσιος, Ντίντακ, Γιόχανσον, Σιμόες, Ζουκουλίνι, Μάνταλος, Μπαρμπόσα, Μπουονανότε, Πλατέλλας, Βάργκας, Τζεμπούρ, Πέκχαρτ.
