
Ενθουσιασμένος εμφανίστηκε ο Ντούσαν Σάκοτα μετά την εκτός έδρας νίκη της Βασίλισσας στην Πάτρα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
«Πιστεύω πως ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια μας φέτος εκτός έδρας. Είμαστε ικανοποιημένοι με την άμυνα μας. Κάναμε όσα μας είπαν οι προπονητές Φτάσαμε εύκολα στη νίκη έστω και αν χαλαρώσαμε στο τέλος. Συνεχίζουμε»