15.2
09:00

Τους τα ‘χωσε ο Ρομπέρτο

Πένυ Μακρή
Τους τα ‘χωσε ο Ρομπέρτο

Ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού τα έχωσε στους παίκτες του για τη φάση του γκολ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Με τους συμπαίκτες του τα είχε βάλει ο Ρομπέρτο και μάλιστα εξέφρασε τα παράπονα του στου Ρέντη.

«Οι παίκτες της ΑΕΚ περίμεναν ότι μπορεί να απέκρουα το πέναλτι και ήταν έτοιμοι να διεκδικήσουν τη μπάλα. Εσείς;» τόνισε ο Ισπανός σύμφωνα με τη Livesport.

Ο Μάρκο Σίλβα συμφώνησε από την πλευρά του και είπε: «Καταλαβαίνω ότι είχατε επηρεαστεί από τις δύο αποβολές και το πέναλτι».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement