
Ο γκολκίπερ του Ολυμπιακού τα έχωσε στους παίκτες του για τη φάση του γκολ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Με τους συμπαίκτες του τα είχε βάλει ο Ρομπέρτο και μάλιστα εξέφρασε τα παράπονα του στου Ρέντη.
«Οι παίκτες της ΑΕΚ περίμεναν ότι μπορεί να απέκρουα το πέναλτι και ήταν έτοιμοι να διεκδικήσουν τη μπάλα. Εσείς;» τόνισε ο Ισπανός σύμφωνα με τη Livesport.
Ο Μάρκο Σίλβα συμφώνησε από την πλευρά του και είπε: «Καταλαβαίνω ότι είχατε επηρεαστεί από τις δύο αποβολές και το πέναλτι».