
Η ΑΕΚ επέστρεψε στα Σπάτα και ξεκίνησε την προετοιμασία της για το ματς με τον Ηρακλή στη Θεσσαλονίκη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μετά τη νίκη επί του Ολυμπιακού και το ρεπό της Κυριακής, οι Κιτρινόμαυροι επέστρεψαν στις προπονήσεις και ξεκίνησαν προετοιμασία για την αναμέτρηση με τον Ηρακλή.
Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν είχε στη διάθεση του τους Μιγκέλ Κορδέρο και Άρη Σοϊέδη, οι οποίοι συνέχισαν τα ατομικά προγράμματα τους, ενώ όσοι ποδοσφαιριστές αγωνίστηκαν στο ντέρμπι του Σαββάτου έκαναν πρόγραμμα αποθεραπείας.
Οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά, με το ραντεβού να ανανεώνεται για την Τρίτη στις 10:30 το πρωί.