
Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ ξεσάλωσαν στα αποδυτήρια μετά το τέλος του παιχνιδιού με τον Ολυμπιακό. Εκεί ήταν και ο Δημήτρης Μελισσανίδης για να τους συχγαρεί…
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε φωτογραφίες από τα αποδυτήρια της Ένωσης λίγα λεπτά μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ! Πανηγύρια, τραγούδια και ντελίριο ενθουσιασμού από τους κιτρινόμαυρους. Ο «Τίγρης» ήταν εκεί και μοίραζε συγχαρητήρια σε όλους.



