13.2
21:02

Κολοβέτσιος: «Ήμασταν καλύτεροι και κερδίσαμε»

Πένυ Μακρή
Κολοβέτσιος: «Ήμασταν καλύτεροι και κερδίσαμε»

Ο Δημήτρης Κολοβέτσιος μίλησε στη μεικτή ζώνη του ΟΑΚΑ και χαρακτήρισε τεράστια νίκη τη σημερινή απέναντι στον Ολυμπιακό. Διαβάστε τις δηλώσεις του στο AEK1924.gr

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε ο στόπερ της ΑΕΚ:

«Ήρθαμε να παίξουμε για να πάρουμε τη νίκη. φάνηκε ότι είμασταν καλύτεροι. Μας βοήθησαν κ οι αποβολές του ΟΣΦΠ. Είναι μια τεράστια νίκη. Γιορτάζουμε και την αφιερώνουμε στον κόσμο μας. Όλα παίζουν ρολό, είμαστε η ΑΕΚ και σε κάθε παιχνίδι κυνηγάνε τη νίκη. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο. Συνεχίζουμε για να έρθουν κι άλλες νίκες».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement