13.2
16:57

Με 15 λεπτά καθυστέρηση θα ξεκινήσει το ντέρμπι

AEK1924.gr team
Με 15 λεπτά καθυστέρηση θα ξεκινήσει το ντέρμπι

Η αποστολή του ΟΣΦΠ έφτασε λίγο μετά τις 18:30 στο γήπεδο του ΟΑΚΑ και ζήτησε να αλλάξει η ώρα της αναμέτρησης, αίτημα το οποίο έγινε δεκτό από την ΠΑΕ ΑΕΚ.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Με μεγάλη καθυστέρηση έφτασε η αποστολή της ομάδας του Ολυμπιακού στο Ολυμπιακό Στάδιο, ζητώντας να ξεκινήσει με μισή ώρα καθυστέρηση το ματς. Οι «ερυθρόλευκοι» αιτήθηκαν να ξεκινήσει ο αγώνας στις 20:00, ωστόσο η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ μετέθεσε την έναρξη του αγώνα για τις 19:45.

«Μετά από αίτημα του Ολυμπιακού λόγω της καθυστερημένης άφιξης της αποστολής του στο ΟΑΚΑ το οποίο έγινε αποδεκτό από την ΑΕΚ το ντέρμπι θα ξεκινήσει στις 19.45», αναφέρει η ενημέρωση της ΑΕΚ.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement