
Το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό πλησιάζει και η ΠΑΕ ΑΕΚ στέλνει νέο μήνυμα στον κόσμο που θα δώσει το «παρών» στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΠΑΕ ανέβασε νέα φωτογραφία στη σελίδα της στο Facebook τονίζοντας αυτή τη φορά «Κοντά στην ΑΕΚ, μακριά από τις παγίδες».
