
Το κλαμπ της ΑΕΚ των Πατησίων καλεί τον κόσμο της ΑΕΚ να δώσει το παρών στον αγώνα του Σαββάτου κόντρα στον Ολυμπιακό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά:
«Το Σαββατο ΟΛΟΙ οι δρομοι οδηγουν ΟΑΚΑ! Με ΦΩΝΗ, με ΠΑΛΜΟ, αλλα κυριως με ΜΥΑΛΟ, θα νικήσουμε τον ολυμπιακο! ΔΕΝ πεφτουμε στην παγιδα τους,ΔΕΝ απανταμε στις προκλησεις τους…ΔΕΝ θα γινουμε το θυμα και το αλλοθι του καθε Κοντονη… ΤΟ PATISSIA CLUB ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΝΤΕΡΜΠΙ ΤΩΝ 5 ΕΥΡΩ.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 6972701582,6932999770. Θα ειμαστε ανοικτα ΤΕΤΑΡΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8μ.μ -10μ.μ (πατησιων 331,εισοδος απο κυρου αδωνι 1-3)», αναφέρει η ανακοίνωση του συνδέσμου.