
Το γκολ του Μπρίτο έκρινε την αναμέτρηση του Ατρόμητου με την ΑΕΚ και όπως τόνισε μετά το τέλος του ματς ο Γκουστάβο Πογέτ η ομάδα που θα σκόραρε, θα ήταν κι εκείνη που θα έπαιρνε τη νίκη.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Όποιος έβαζε γκολ θα κέρδιζε. Θέλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια στον Ατρόμητο», ήταν τα λόγια του Ουρουγουανού στην κάμερα της «Nova».