
Οι ποδοσφαιριστές της Ένωσης βγήκαν στον αγωνιστικό χώρο του δημοτικού γηπέδου του Περιστερίου και εκεί συνάντησαν τον πρώην γυμναστή τους, Δημήτρη Μπουρουτζίκα όπου αντάλλαξαν αγκαλιές και κουβέντες σε άριστο κλίμα
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το βίντεο και φωτογραφίες μέσα από τη κάμερα του AEK1924.gr
