
Με παρούσα την ΑΕΚ θα πραγματοποιηθεί η σύσκεψη της FIBA, τη Δευτέρα (08/02), στο Μόναχο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αντικείμενο της σύσκεψης το (νέο) Champions League, που πρόκειται να διοργανωθεί από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Tη «Βασίλισσα» θα εκπροσωπήσουν οι Ντράγκαν Σάκοτα (General Manager) και Σταύρος Δουβής (αντιπρόεδρος Δ.Σ.)