06.2
18:01

Η ΑΕΚ στο Μόναχο!

Πένυ Μακρή
Η ΑΕΚ στο Μόναχο!

Με παρούσα την ΑΕΚ θα πραγματοποιηθεί η σύσκεψη της FIBA, τη Δευτέρα (08/02), στο Μόναχο

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αντικείμενο της σύσκεψης το (νέο) Champions League, που πρόκειται να διοργανωθεί από την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο. Tη «Βασίλισσα» θα εκπροσωπήσουν οι Ντράγκαν Σάκοτα (General Manager) και Σταύρος Δουβής (αντιπρόεδρος Δ.Σ.)

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement