
Διαβάστε στο AEK1924.gr τις πρώτες δηλώσεις του Πέκχαρτ μετά το ντεμπούτο του με τα χρώματα της ΑΕΚ στον αγώνα κυπέλλου με τον Ηρακλή στη Θεσσαλονίκη
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα είπε στον OTE TV:
«Η αλήθεια είναι πως η γυναίκα μου ήρθε μόλις χθες και μου έφερε μόνο τα ποδοσφαιρικά μου παπούτσια. Είμαι χαρούμενος που ήρθα στην ΑΕΚ», τόνισε αρχικά ο νέος ποδοσφαιριστής της Ένωσης και στη συνέχεια συμπλήρωσε: «Η ομάδα διεκδικεί την έξοδο στην Ευρώπη και στο Champions League κι ήρθα να την βοηθήσω».
Όσον αφορά για τις πρώτες του μέρες με την ΑΕΚ ο ίδιος είπε: «Νομίζω ότι η Γερμανία είναι από τις καλύτερες χώρες όσον αφορά το ποδόσφαιρο κι εδώ όμως είναι καλά τα πράγματα και χαίρομαι».