
Ο Ρονάλντ Βάργκας που έμεινε εκτός αποστολής μίλησε για το αποψινό ματς κόντρα στον Ηρακλή, καθώς και για τη δική του αγωνιστική κατάσταση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Έχουμε ένα πλεονέκτημα τριών γκολ διαφορά. Η δική μας νοοτροπία όμως δεν αλλάζει, είμαστε εδώ να κερδίσουμε και να κοιτάξουμε την επόμενη φάση», είπε αρχικά στην κάμερα του ΟΤΕ και συνέχισε:
«Σήμερα έμεινα εκτός αποστολής για να ξεκουραστώ. Υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός, πολλοί καλοί παίκτες. Όσο για τη συνέχεια στόχο μας είναι να κερδίζουμε να προχωράμε και στο τέλος να κάνουμε ταμείο».
Σχετικά με τη δική του απόδοση ανέφερε: «Προσωπικά αισθάνομαι πολύ καλά, όταν σκοράρω κιόλας. Το θέμα όμως είναι να βοηθάμε την ομάδα. Το αποτέλεσμα είναι ομαδικό. Εμένα με ευχαριστεί να σκοράρω, αλλά το παν είναι να κερδίζει η ομάδα».