04.2
19:45

Πογέτ: «Κάναμε καλό παιχνίδι»

Παναγιώτης Καλογερόπουλος
Πογέτ: «Κάναμε καλό παιχνίδι»

Διαβάστε τις πρώτες δηλώσεις του τεχνικού της Ένωσης μετά τη νίκη της ΑΕΚ στη Θεσσαλονίκη που συνδυάστηκε και με πρόκριση στην επόμενη φάση του κυπέλλου Ελλάδας

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Αναλυτικά τα όσα είπε στη κάμερα του OTE TV:

«Χωρίς αμφιβολία μας βοηθούν οι νίκες. Σήμερα πάντως ο Ηρακλής μπήκε δυνατά στο παιχνίδι, όμως κάναμε καλό παιχνίδι και συνεχίζουμε έτσι».

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement