
Το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό πλησιάζει και από αύριο το πρωί στις 10.00 θα ξεκινήσει να λειτουργεί το κέντρο εξυπηρέτησης των φιλάθλων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι φίλαθλοι της ΑΕΚ περιμένουν πώς και πώς τον αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό που θα γίνει στις 13 Φεβρουαρίου και έχουν ήδη ξεκινήσει να ρωτούν σχετικά με τα εισιτήρια.
Για αυτό το λόγο η ΠΑΕ ΑΕΚ θα ξεκινήσει από αύριο στις 10.00 το πρωί την λειτουργία του κέντρου εξυπηρέτησης των φιλάθλων στα εξής τηλέφωνα
801 100 2121 (από σταθερά)
210 6855830 (από κινητά)