
Όπως σε κάθε αγωνιστική έτσι και στην 20η, η ΠΑΕ ΑΕΚ κλήθηκε σε απολογία για την συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα κόντρα στην Βέροια στο ΟΑΚΑ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η κλήση αναφέρει:
Α) ΠΑΕ AEK : «Βάσει των αναφερομένων στο από 31/1/2016 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 31/1/2016 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα σε συνδυασμό και με τον οπτικοακουστικό υλικό φορέα εγγραφής εικόνας και ήχου (DVD), στον οποίο αποτυπώνεται ο επίμαχος ποδοσφαιρικός αγώνας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΑΕΚ-ΠΑΕ Βέροια.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ., 14 παρ. 1, 2 και 3, 15 παρ. 2 περ. δ΄ και ε΄, 7 περ. γ΄ Π.Κ. της ΕΠΟ.