
Με δύο απουσίες ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ΑΕΚ για την αναμέτρηση της Πέμπτης κόντρα στον Ηρακλή για το Κύπελλο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι Κιτρινόμαυροι επέστρεψαν στα Σπάτα μετά το ρεπό της Δευτέρας και ξεκίνησαν προετοιμασία ενόψει της ρεβάνς της διοργάνωσης, με τον Γκουστάβο Πογέτ να έχει στη διάθεση του τους Ζουκουλίνι και Πέκχαρτ.
Απών από την προπόνηση ήταν ο Αντρέ Σιμόες που πήρε άδεια για να μεταβεί στην Πορτογαλία για προσωπικό του θέμα και ο Έλντερ Μπαρμπόσα που ξεκίνησε στο Ιατρικό Κέντρο το πρόγραμμα θεραπείας του.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά.