
Διαβάστε τι είπε ο Διονύσης Γεωργιάδης για το παιχνίδι το Σαββάτου με τον Φοίβο
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην ΟΧΕ:
«Θεωρώ ότι θα είναι δύσκολο ματς, όπως ήταν και αυτό του πρώτου γύρου. Κάναμε καλή προετοιμασία, αλλά οι συνθήκες δεν είναι ακόμα φυσιολογικές. Οπότε πιστεύω ότι για εμάς θα είναι πολύ καλό αν πάρουμε τη νίκη».