
Η ΑΕΚ υποδέχεται το βράδυ της Κυριακής στο ΟΑΚΑ τον ΠΑΟΚ στο ντέρμπι της αγωνιστικής και το «παρών» στις εξέδρες θα δώσει το μπάσκετ της Ένωσης, όπως ενημέρωσε η ΚΑΕ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Η ΑΕΚ είναι μία, ενιαία και αδιαίρετη, κι αυτό έχει αποδειχθεί κατ’ επανάληψη.
Για άλλη μια φορά, αντιπροσωπεία της «Βασίλισσας» (παίκτες, προπονητές, στελέχη) θα σταθεί κοντά στην ομάδα ποδοσφαίρου της ΑΕΚ, αφού πρόκειται να δώσει το «παρών» στην αναμέτρηση της Κυριακής (24/01) με τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ», αναφέρει η ενημέρωση.