
Ο προπονητής της ΑΕΚ, Γιάννης Αρβανίτης, μίλησε στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ για την επανέναρξη του πρωταθλήματος και το ματς με τον Αερωπό Έδεσσας, τονίζοντας ότι η ομάδα πάει για πρωτάθλημα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Κάνουμε πρεμιέρα μετά από καιρό. Θα είναι δύσκολο για όλους. Έχουμε δουλέψει λίγο καλύτερα, έχουμε μπει σε ένα καλύτερο γήπεδο και είμαστε σε μία καλύτερη επικοινωνία. Έχουμε σαν στόχο το πρωτάθλημα και θα παλέψουμε μέχρι τέλους για αυτό, παρότι είμαστε σε δύσκολη θέση. Ο Αερωπός είναι πολύ καλή ομάδα, με δυνατό ρόστερ και επικίνδυνος στην έδρα του», τόνισε χαρακτηριστικά.