
Οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ απολαμβάνουν για λίγο ακόμα το ρεπό τους, καθώς αύριο επιστρέφουν στις προπονήσεις.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δύο ημέρες ρεπό που έδωσε στους παίκτες του ο Γκουστάβο Πογέτ, τους έκανε να χαλαρώσουν και να ηρεμήσουν ενόψει τις δύσκολης συνέχειας.
Πλέον, άπαντες απολαμβάνουν τις τελευταίες ώρες ξεκούρασης, καθώς αύριο το πρωί επιστρέφουν στις προπονήσεις.
Μάλιστα, μπροστά τους έχουν μια δύσκολη εβδομάδα, ενόψει του αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ και πρέπει να είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένοι.