
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει την Κυριακή (10/1) εκτός έδρας την Ηλιούπολη και ο Μανώλης Ρουμελιώτης μίλησε για την εν λόγω αναμέτρηση, καθώς και για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά όσα είπε στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook:
«Ξεκινώντας το δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος, θέλουμε να δείξουμε σίγουρα ένα καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο. Πρέπει να διεκδικήσουμε νίκες και να πάρουμε πολύτιμους πόντους που θα μας ανεβάσουν στη βαθμολογία.
Παρόλο που οι συνθήκες δεν έχουν γίνει καλύτερες από την αρχή της χρονιάς και γνωρίζουμε ότι έτσι θα πορευτούμε μέχρι τέλους, οφείλουμε να δείξουμε μαχητικότητα σε όλα τα ματς διεκδικώντας αυτό που μας αξίζει. Θα παλέψουμε μέχρι και το τελευταίο ματς για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».