
Η ΑΕΚ της Καρδιάς θα αντιμετωπίσει το απόγευμα του Σαββάτου (9/1, 20:30) την ΑΠΕ Ολυμπιάς στο κλειστό του Μετς στο πρώτο παιχνίδι για το 2016 και με ανακοίνωση που εξέδωσε καλεί τον κόσμο στο πλευρό των Κιτρινόμαυρων.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Το ανδρικό τμήμα βόλεϊ της Α.Ε.Κ. αντιμετωπίζει αύριο την Α.Π.Ε. Ολυμπιάς στις 20:30 στο κλειστό γυμναστήριο του Μετς. Όλοι οι φίλαθλοι του Δικεφάλου δίπλα στην προσπάθεια των αθλητών μας που διεκδικούν την άνοδο στην Volley League! Ας τους στηρίξουμε όλοι στην πρώτη αγωνιστική της χρονιάς στο πρωτάθλημα!».