
Διαβάστε όλα όσα είπε ο Ντι Τζει Κούπερ λίγο μετά το τέλος του ντέρμπι στο ΟΑΚΑ με τον Παναθηναϊκό
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αναλυτικά τα όσα τόνισε:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Παίξαμε πολύ καλά για 35 λεπτά, αλλά στο φινάλε κάναμε κάποια λάθη και δεχτήκαμε κάποια κρίσιμα σουτ, που δεν έχεις την πολυτέλεια να δέχεσαι από τέτοιες ομάδες».